Niet tevreden over je bestelling? Dat vinden wij erg jammer om te horen. Daarom helpen wij je graag met het gratis ruilen van je bestelling. Om je artikel(en) te retourneren die je contact op te nemen via ons contactformulier. Hierdoor kunnen wij aanvullende instructies m.b.t de retourzending verstrekken en is Solveshop ervan op de hoogte dat er een retourzending aankomt.

Retourzendingen dienen voorzien te zijn van een Track & Trace code. Zonder het bewijs van verzending met een Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. De verzender is dus verantwoordelijk voor de retourzending en de kosten. 

Je bestelling kun je tot 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoop bedrag binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending terug op je rekening staat.

Vergoeding

Wordt jouw retournering goedgekeurd, dan sturen wij een vervangend product of je krijgt het betaalde bedrag retour.

Eenvoudig je bestelling retourneren in 3 simpele stappen

Stap 1: Vul het retourformulier in

Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.

Stap 2: Stuur je bestelling op

Stuur het artikel of artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres dat vermeld staat op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track & Trace code. Als verzender ben je verantwoordelijk voor het pakketje en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag terug op je rekening

Zodra wij het pakketje retour hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen weer terug op je bankrekening staat.